Dvě novinky :)

07.05.2013 12:27

1. Mám prázdniny, a tak kromě čtení Eragona (konečně druhého dílu), jsem se konečně dostala k doplnění otázek a odpovědí (sedím tu už asi tři hodiny, zázrak, že mě ještě nikdo nevyhodil od počítače :D)

2. Pokud by někoho zajímala moje osoba, fotečka je doplněná v informacích o našem týmu :) Žádná sláva (jsem to prostě já), nic velkolepého nečekejte ;) Na obrázku jsem samozřejmě já a můj největší koňský kamarád Sir - Šibal (pro zajímavost - narozený u pana Berouska, ano, toho z cirkusu), který mě po roce, který jsme spolu strávili opustil (nebyl můj). Obsedala jsem ho v jeho pěti letech, krátce po kastraci. Jako valášek se neuvěřitelně zklidnil a ušli jsme velký kus cesty a udělali jsme spolu spoustu práce. I love you 4ever, Sir ❤

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode