1. Narozeniny + Sandtrillion dokončen!

01.04.2014 17:46

Ne, tohle fakt není apríl....zastávám názor, že apríl je jen pro malé děti...dneska jsem dospěla k následujícímu závěru - ano, jsem malé dítě :D

No, tak teď vážně...

 

První věc, co dneska oslavujeme je zcela zřejmá. A to, že minulý rok, prvního dubna (mimochodem...bylo to velikonoční pondělí :D) jsem téměř dvanáct hodin pracovala na této postýlce pro moje povídky...a mnoho dalšího. Nebudu a ani nechci z toho dělat nějakou estrádu, stejně to nemá žádnou cenu  :D. Takže si pěkně sobecky gratuluju... :D

 

Zadruhé, zdá se to nemožné, ale můj drahý Sandtrillion vzniká přesně rok. I když teď už můžeme říct krásné vznikl za jeden rok. Dneska byla dopsána symbolická poslední tečka... Při této příležitosti jsem se rozhodla (ne, nevím, jestli nezměním názor :D), že ho rozeberu od začátku, jelikož některé pasáže je třeba předělat. Potřebuju na to systém a nemám ho...nechce se mi totiž nimrat se v tom jako v celku (je to hóóódně dlouhé...). Pokud by někdo měl nápad, jak na to, můžete se se mnou o něj podělit :). Zároveň mě napadlo, jestli by si někdo nechtěl přečíst něco dál...klidně sem hodím pokračování, ale zvažte to...buď přečíst celé co tu je od znova + můj dodatek...nebo můžete naskočit do rozjetého vlaku...

 

Dvě velké události a dvojitá oslava...

 

Veškeré komentáře, gratulace a připomínky do diskuze na konci stránky novinek (sem to nejde...)!

corinne

© 2013 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode